Last-gasp goal ziet buit gedeeld in een spannende wedstrijd

Honors zelfs tussen Marseille en Amiens SC

Marseille en Amiens SC speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Vrijdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 28 van Ligue 1. Tot deze speeldag, André Villas-Boas's team kwam van een overwinning en Luka Elsner's team kwam van een nederlaag. Saman Ghoddos was beslissend met 1 doel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Morgan Sanson na 45 minuten, met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

In de 57e minuut, Dimitri Payet schoot Marseille tweede doelpunt, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos. Met 83 minuten op de klok, Sehrou Guirassy ontslagen voor Amiens SC, vanaf de penaltystip. In de slotfase van het spel, Saman Ghoddos heeft alles ingepakt, met een schot met de linkervoet in de doos.

Na het resultaat Marseille zijn 2e in de tabel, met 56 points, terwijl Amiens SC op de plaats 19e zit, met 23 points.

Marseille

Amiens SC