SCR Altach nipte overwinning behalen thuis

SCR Altach verslaan Red Bull Salzburg

SCR Altach verslaan Red Bull Salzburg in een dichtbij overwinning op Maandag, 3x2, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 21. Komen in de wedstrijd, Alex Pastoor's team kwam van twee trekt en Jesse Marsch's team kwam van Een gelijkspel. Sidney Sam deed de show.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Sidney Sam in de 36e minuut.

In de 52e minuut, middenveld maakten het tweede doelpunt voor SCR Altach. Middenveld heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt. Na 62 minuten, Hwang Hee-chan ontslagen voor Red Bull Salzburg. Met 80 minuten op de klok, Alex Pastoor's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Jan Zwischenbrugger. Hwang Hee-chan maakte het laatste doelpunt in de 84e minuut.

Na het resultaat Red Bull Salzburg zijn 1e in de tabel, met 45 points, terwijl SCR Altach op de plaats 8e zit, met 24 points. In de volgende wedstrijd, Altach team speelt uit tegen Admira Wacker, terwijl Jesse Marsch's team speelt thuis tegen Sturm Graz.

SCR Altach

Red Bull Salzburg