KV Mechelen blijkt niet te stoppen op de weg

KV Mechelen boek comfortabele overwinning op Sint-Truiden

KV Mechelen verslagen Sint-Truiden in een overwinning op Vrijdag, 0x3, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 28. Naar deze wedstrijdweek, Milos Kostic's team kwam van twee nederlagen en Wouter Vrancken's team kwam van twee wint. In de basiself stond Arjan Swinkels en Lucas Bijker.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Rob Schoofs, na 79 minuten. Na 82 minuten, Dante Vanzeir scoorde het tweede doelpunt voor KV Mechelen. Op een ongelukkig moment scoorde Rocky Bushiri een eigen doelpunt in de slotfase van het spel.

Na het resultaat KV Mechelen zijn 6e in de tabel, met 43 points, terwijl Sint-Truiden op de plaats 12e zit, met 31 points. In de volgende wedstrijd, Wouter Vrancken's team host Eupen, terwijl Sint-Truiden team speelt uit tegen Standard Liège.

KV Mechelen
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 21 schoten

Stedelijk Stadion Staaien
Pitchgrootte-