Dnipro-1 zaken regelen thuis in een spannende strijd

Dynamo Kyiv verliest van Dnipro-1

Dnipro-1 verslaan Dynamo Kyiv in een overwinning op Vrijdag, 3x1, op speeldag 20. Komen in de wedstrijd, Dnipro team kwam van Een gelijkspel en Oleksiy Mykhaylychenko's team kwam van twee wint. Vladyslav Supriaha stond in brand.

In de 6e minuut, Vitaliy Buyalskyy verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Benjamin Verbič opende de score kort voor de pauze, vanaf de penaltystip. Met deze staking heeft Benjamin Verbič 10e doelen voor het seizoen bereikt.

Na 71 minuten, Vladyslav Supriaha ontslagen voor Dnipro-1. In de 75e minuut, Dmytro Mykhailenko's team zag Volo Polivoy een rechtstreekse rode kaart krijgen met 82 minuten op de klok, Vladyslav Supriaha schoot Dnipro team tweede doelpunt. Spits heeft de hattrick, in de laatste minuten van de wedstrijd voltooid.

Na het resultaat Dynamo Kyiv zijn 3e in de tabel, met 39 points, terwijl Dnipro-1 op de plaats 7e zit, met 22 points. In de volgende wedstrijd, Dmytro Mykhailenko's team bezoek Shakhtar Donetsk. In de tussentijd, Oleksiy Mykhaylychenko's team host Kolos Kovalivka.

Dynamo Kyiv

Geplaatst 4 - jaar oud | 82 Keer bekeken | Tijd: 19:01