Le Havre heb het gemakkelijk meer dan bezoekers

Le Havre thrash Châteauroux

Le Havre overwonnen Châteauroux, 0x3, op Vrijdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 27 van French 2nd Division. Komen in de wedstrijd, Nicolas Usaï's team kwam van twee wint en Paul Le Guen's team kwam van twee nederlagen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Tino Kadewere, vroeg in het spel. In de 13e minuut, Le Havre verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Jamal Thiaré.

Éric Ebimbe maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Le Havre zijn 6e in de tabel, met 41 points, terwijl Châteauroux op de plaats 15e zit, met 31 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Paul Le Guen's team speelt thuis tegen Auxerre. In de tussentijd, Nicolas Usaï's team host Caen.

Le Havre
      • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Een slechte reeks 5 games beëindigd zonder te winnen

Geplaatst 4 - jaar oud | 142 Keer bekeken | Tijd: 02:06