Eert zelfs een hoog scorende wedstrijd

Honors zelfs tussen Real Betis en Mallorca

Real Betis en Mallorca speelden 3x3 gelijk in een spannend wedstrijd op Vrijdag, op wedstrijdweek 25. Komen in de wedstrijd, Rubi's team kwam van Een gelijkspel en Vicente Moreno's team kwam van een overwinning.

Cucho Hernández opende de score na 16 minuten, met een rechtervoetaanval. In de 19e minuut, Sergio Canales ontslagen voor Real Betis, vanaf de penaltystip. Met 27 minuten op de klok, Ante Budimir scoorde het tweede doelpunt voor Mallorca, met een schot met de rechtervoet in de doos. Na 35 minuten, Nabil Fékir maakten het tweede doelpunt voor Rubi's team, vanaf de penaltystip. Nabil Fékir heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Na de pauze, Joaquín getroffen voor Sevilla team, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. In de 70e minuut, Takefusa Kubo maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Real Betis zijn 13e in de tabel, met 30 points, terwijl Mallorca op de plaats 18e zit, met 22 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Sevilla team speelt uit tegen Valencia. In de tussentijd, Vicente Moreno's team host Getafe.

Real Betis
  • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 69%