Fijne marges vallen in het voordeel van Châteauroux op eigen bodem een weds

Châteauroux versloeg Lens in close encounter

Châteauroux verslaan Lens in een dichtbij overwinning op Maandag, 3x2, op wedstrijdweek 25. In deze competitie, Châteauroux team kwam van twee nederlagen en Philippe Montanier's team kwam van Een gelijkspel.

Philippe Keny opende de score met 40 minuten op de klok.

In de 65e minuut, Cheick Diarra schoot Châteauroux tweede doelpunt. Na 69 minuten, Christopher Operi verdubbelde de voorsprong voor Châteauroux team. In de 78e minuut, Julien Fabri heeft een penalty verdedigd, omgezet door Tony Maurício. Na 82 minuten, Cheick Doucouré ontslagen voor Lens. Met 85 minuten op de klok, Simon Banza maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Lens zijn 2e in de tabel, met 47 points, terwijl Châteauroux op de plaats 16e zit, met 28 points. In hun volgende wedstrijd, Nicolas Usaï's team speelt uit tegen Grenoble. In de tussentijd, Philippe Montanier's team speelt thuis tegen Caen.

Châteauroux
      • Maakte slechts 6, zijn laagste in de competitie

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 341

Lens