Maccabi Haifa overklast tegenstanders op eigen bodem in een doelpuntenfesti

Maccabi Haifa heeft veel te veel voor Hapoel Tel Aviv

Maccabi Haifa verslagen Hapoel Tel Aviv, 5x0, op Dinsdag, op speeldag 22. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. In de basiself stond Tjaronn Chery en Yanic Wildschut.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Neta Lavi in de 4e minuut. In de 8e minuut, Nikita Rukavytsya schoot Maccabi Haifa tweede doelpunt. Na 35 minuten, Trent Sainsbury verdubbelde de voorsprong voor Marco Balbul's team.

Met 47 minuten op de klok, Haifa team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Yanic Wildschut. Na 81 minuten, Tjaronn Chery scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Na het resultaat Maccabi Haifa zijn 2e in de tabel, met 49 points, terwijl Hapoel Tel Aviv op de plaats 7e zit, met 29 points. Volgende, Haifa team speelt uit tegen Beitar Jerusalem, terwijl Nir Klinger's team host Kiryat Shmona.

Sammy Ofer Stadium
      Gestichten2014