AZ Alkmaar blijkt niet te stoppen op eigen bodem in een wedstrijd met 4 goa

RKC Waalwijk verliest van AZ Alkmaar

AZ Alkmaar uitgesmeerd RKC Waalwijk, 4x0, op Vrijdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 21 van Eredivisie. Naar deze wedstrijdweek, Arne Slot's team kwam van een overwinning en Fred Grim's team kwam van twee nederlagen. Oussama Idrissi was de hoofdspeler.

Na 29 minuten, Oussama Idrissi openden de score voor AZ Alkmaar. Met 36 minuten op de klok, Alkmaar team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Myron Boadu.

Na 51 minuten, Arne Slot's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Oussama Idrissi. Met deze staking heeft Oussama Idrissi 15e doelen voor het seizoen bereikt. Na 65 minuten, Calvin Stengs heeft alles ingepakt. Met deze staking heeft Calvin Stengs 10e doelen voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat AZ Alkmaar zijn 2e in de tabel, met 47 points, terwijl RKC Waalwijk op de plaats 18e zit, met 11 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Alkmaar team bezoek FC Twente. In de tussentijd, Waalwijk team host Zwolle.

RKC Waalwijk
        • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

Geplaatst 4 - jaar oud | 128 Keer bekeken | Tijd: 08:16

AFAS Stadion