Eert zelfs in een spannende clash

Buit gedeeld tussen Leyton Orient en Northampton Town

Leyton Orient en Northampton Town speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Dinsdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 26 van League Two. In deze competitie, Ross Embleton's team kwam van een nederlaag en Northampton team kwam van drie wint.

Ryan Watson opende de score kort voor de pauze, met een rechtervoetaanval. Met dit doel heeft Ryan Watson zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

Josh Wright maakte het laatste doelpunt na 85 minuten vanaf de penaltystip. In de laatste minuten van de wedstrijd, Scott Wharton verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. In de slotfase van het spel, Leyton Orient zag James Dayton het spel vroegtijdig verlaten met een directe rode kaart.

Na het resultaat Northampton Town zijn 9e in de tabel, met 40 points, terwijl Leyton Orient op de plaats 20e zit, met 27 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Ross Embleton's team speelt thuis tegen Newport County. In de tussentijd, Northampton team host Scunthorpe United.

Leyton Orient
  • Verhoogde hun slechte serie met 6 winnende games