Gemakkelijke overwinning voor AFC Bournemouth op eigen bodem in een spannen

Brighton & Hove Albion struikelen om te verslaan tegen AFC Bournemouth

AFC Bournemouth overwonnen Brighton & Hove Albion, 3x1, op Dinsdag, op wedstrijdweek 24. Komen in de wedstrijd, Eddie Howe's team kwam van vier nederlagen en Graham Potter's team kwam van Een gelijkspel. In de basiself stond Nathan Aké en Davy Propper.

Harry Wilson opende de score met 36 minuten op de klok, met een schot met de linkervoet in de doos. Op een ongelukkig moment scoorde Pascal Gross een eigen doelpunt na 41 minuten, uit een hoek.

In de 74e minuut, Callum Wilson verdubbelde de voorsprong voor AFC Bournemouth, met een schot met de rechtervoet. Na 81 minuten, Aaron Mooy scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied.

Na het resultaat Brighton & Hove Albion zijn 15e in de tabel, met 25 points, terwijl AFC Bournemouth op de plaats 18e zit, met 23 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Eddie Howe's team speelt thuis tegen Aston Villa. In de tussentijd, Graham Potter's team bezoek West Ham.

Bournemouth
  • Een slechte reeks 6 games beëindigd zonder te winnen

• Eindigde een slechte reeks van 4 games verliezend

Brighton & Hove Albion