Laat drama ziet eretitel zelfs eindigen in een doelpuntenfestijn

Honors zelfs tussen Dijon en Metz

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 19 van Ligue 1, de wedstrijd tussen Dijon en Metz op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 2x2. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel. Habib Maiga was beslissend met 1 doel.

Met 14 minuten op de klok, Habib Diallo openden de score voor Metz, met een schot met de linkervoet in de doos. Na 18 minuten, Romain Amalfitano ontslagen voor Dijon, met een rechtervoetaanval van buiten de doos. Kort voor de pauze, Mama Baldé scoorde het tweede doelpunt voor Stéphane Jobard's team, met een schot met de rechtervoet.

In de 53e minuut, Stoppila Sunzu verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Met al 90 minuten op de klok, Habib Maiga maakte het einddoel van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval.

Na het resultaat Dijon zijn 16e in de tabel, met 18 points, terwijl Metz op de plaats 18e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, Dijon team host Lille, terwijl Vincent Hognon's team speelt thuis tegen Strasbourg.

Dijon
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 19 schoten

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 538 passes

• Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games