RB Leipzig blijkt niet te stoppen meer dan bezoekers

RB Leipzig versloeg Fortuna Düsseldorf met een thriller

RB Leipzig overwonnen Fortuna Düsseldorf in een overwinning op Zaterdag, 0x3, op naar speeldag 15 van de 1. Bundesliga. Tot deze speeldag, Friedhelm Funkel's team kwam van een nederlaag en Leipzig team kwam van vier wint.

Patrik Schick opende de score na 2 minuten, met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied.

In de 58e minuut, Timo Werner schoot RB Leipzig tweede doelpunt, vanaf de penaltystip. Nordi Mukiele maakte het laatste doelpunt met 75 minuten op de klok via een header.

Na het resultaat RB Leipzig zijn 1e in de tabel, met 33 points, terwijl Fortuna Düsseldorf op de plaats 16e zit, met 12 points. In de volgende wedstrijd, Leipzig team speelt uit tegen Borussia Dortmund, terwijl Friedhelm Funkel's team bezoek FC Augsburg.

Fortuna Düsseldorf
  • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games