Chelsea waren verrast door hun plaats

AFC Bournemouth verslaan Chelsea

AFC Bournemouth overwonnen Chelsea in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 0x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 17 van Premier League . Tot deze speeldag, London team kwam van een nederlaag en Eddie Howe's team kwam van vijf nederlagen.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

In de 84e minuut, Dan Gosling scoorden het enige doelpunt voor AFC Bournemouth, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied.

Na het resultaat Chelsea zijn 4e in de tabel, met 29 points, terwijl AFC Bournemouth op de plaats 14e zit, met 19 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Eddie Howe's team host Burnley, terwijl London team speelt uit tegen Tottenham.

Bournemouth
      • Eindigde een slechte reeks van 5 games verliezend