Eert zelfs een hoog scorende wedstrijd

Eintracht Frankfurt te goed voor Hertha BSC bij Commerzbank Arena

Op wedstrijdweek 14, de wedstrijd tussen Eintracht Frankfurt en Hertha BSC op Vrijdag eindigde in een gelijkspel, 2x2. Komen in de wedstrijd, Frankfurt team kwam van drie nederlagen en Jurgen Klinsmann's team kwam van vijf nederlagen. Sebastian Rode was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Dodi Lukebakio, met een linkervoetaanval, na 30 minuten. Met deze staking heeft Dodi Lukebakio 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Hertha BSC scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Marko Grujic, in de 63e minuut. In de 65e minuut, Martin Hinteregger getroffen voor Eintracht Frankfurt, uit een hoek. In de laatste minuten van de wedstrijd, Sebastian Rode heeft alles ingepakt, uit een hoek.

Na het resultaat Eintracht Frankfurt zijn 11e in de tabel, met 18 points, terwijl Hertha BSC op de plaats 15e zit, met 12 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Adi Hutter's team bezoek Schalke 04. In de tussentijd, Berlin team host SC Freiburg.

Eintracht Frankfurt
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 16

• Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games

Hertha BSC