Eert zelfs vol goalmouth-actie

Niets om RE Mouscron en Genk te scheiden

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 16 van Jupiler Pro League , de wedstrijd tussen RE Mouscron en Genk op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 2x2. In deze competitie, Mouscron team kwam van Een gelijkspel en Hannes Wolf's team kwam van twee nederlagen.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Stipe Perica na 2 minuten. Met 20 minuten op de klok, Sébastien Dewaest getroffen voor Genk.

Met 54 minuten op de klok, Paul Onuachu maakten het tweede doelpunt voor Genk team. In de 65e minuut, Nemanja Antonov heeft alles ingepakt.

Na het resultaat RE Mouscron zijn 8e in de tabel, met 22 points, terwijl Genk op de plaats 10e zit, met 21 points. In de volgende wedstrijd, Bernd Hollerbach's team bezoek Club Brugge. In de tussentijd, Genk team speelt thuis tegen Sint-Truiden.

RE Mouscron
      • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 4