Last-gasp goal ziet buit gedeeld een wedstrijd met 4 goals

Een punt per stuk voor Sheffield Wed. en Swansea City

Sheffield Wed. en Swansea City speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, op wedstrijdweek 16. In deze competitie, Sheffield team kwam van een nederlaag en Swansea team kwam van twee wint. Ben Wilmot was beslissend met 1 doel. In de basiself stond Mike van der Hoorn. Joey Pelupessy verliet de bank niet.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door André Ayew met 32 minuten op de klok, uit een hoek.

In de 81e minuut, Fernando Forestieri ontslagen voor Sheffield Wed., met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied. Garry Monk's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Morgan Fox, in de slotfase van het spel, uit een hoek. In de laatste minuten van de wedstrijd, Ben Wilmot maakte het einddoel van de wedstrijd, uit een hoek.

Na het resultaat Swansea City zijn 5e in de tabel, met 29 points, terwijl Sheffield Wed. op de plaats 8e zit, met 25 points. In de volgende wedstrijd, Garry Monk's team bezoek West Bromwich. In de tussentijd, Swansea team speelt thuis tegen Millwall.

Hillsborough Stadium
      Gestichten1899