Lorient blijkt niet te stoppen thuis in een veelbewogen wedstrijd met 5 goa

Chamois Niortais les gegeven door Lorient

Lorient overwonnen Chamois Niortais in een overwinning op Vrijdag, 4x1, op wedstrijdweek 14. In deze competitie kwamen beide teams uit twee nederlagen. Pierre-Yves Hamel deed de show.

Op een ongelukkig moment scoorde Quentin Braat een owngoal na 5 minuten. Lorient scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Pierre-Yves Hamel, in de 8e minuut, vanaf de penaltystip. Met deze staking heeft Pierre-Yves Hamel 5e doelen voor het seizoen bereikt. Na 24 minuten, Christophe Pélissier's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van spits. Met 29 minuten op de klok, Ibrahim Sissoko ontslagen voor Chamois Niortais. Yoane Wissa maakte het laatste doelpunt na 33 minuten.

Na het resultaat Lorient zijn 2e in de tabel, met 27 points, terwijl Chamois Niortais op de plaats 15e zit, met 14 points. In de volgende wedstrijd, Christophe Pélissier's team bezoek Châteauroux, terwijl Pascal Plancque's team host Rodez.

Lorient
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 21 schoten

• Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen

Chamois Niortais