Finland blijkt niet te stoppen op eigen bodem in een spannende strijd

Finland hamer Cyprus

Finland gezwollen Cyprus, 4x0, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.E van de European Women's Championship.

Na 36 minuten, Linda Sällström openden de score voor Finland, bijgestaan door Emmi Alanen. Anna Signeul's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via middenveld, in de 45e minuut, opgelegd door Linda Sällström.

Na 59 minuten, Finland nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Natalia Kuikka. Met 78 minuten op de klok, Emma Koivisto scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, opgelegd door Ria Öling.

In de volgende wedstrijd, Finland speelt uit tegen Portugal. In de tussentijd, Cyprus speelt thuis tegen Albanië.

FaseGroepsfase
      GrupoGroep E