Overwinning nooit in twijfel voor CS U Craiova weg in een spannende wedstri

CS U Craiova overwinnen Voluntari

CS U Craiova verslaan Voluntari, 1x4, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de laatste 16 van de Romanian Cup. Valentin Mihaila was de ster met 2 doelen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Valentin Mihaila, na 12 minuten. In de 20e minuut, spits scoorde het tweede doelpunt voor CS U Craiova. Op een ongelukkig moment scoorde Ivan Martic een eigen doelpunt met 32 minuten op de klok.

Na 53 minuten, Alexandru Cicaldau verdubbelde de voorsprong voor Victor Piturca's team, vanaf de penaltystip. Alexandru Ionita maakte het laatste doelpunt in de 75e minuut.

Dankzij dit resultaat is CS U Craiova door naar de volgende ronde van de competitie.

Geplaatst 4 - jaar oud | 142 Keer bekeken | Tijd: 02:50

FaseLaatste zestien