Indrukwekkende overwinning weg een wedstrijd met 4 goals

KV Mechelen verslaan Sportkring Beveren

KV Mechelen verslagen Sportkring Beveren, 1x3, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 12 van de Jupiler Pro League . In deze competitie, Sint-Niklaas team kwam van een nederlaag en Mechelen team kwam van twee wint.

Na 45 minuten, Onur Kaya openden de score voor KV Mechelen.

In de 52e minuut, Yuki Kobayashi getroffen voor Sportkring Beveren. Op een ongelukkig moment scoorde Aaron Tshibola een eigen doelpunt in de 66e minuut. William Togui maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

Na het resultaat KV Mechelen zijn 4e in de tabel, met 23 points, terwijl Sportkring Beveren op de plaats 15e zit, met 7 points. In de volgende wedstrijd, Wouter Vrancken's team speelt thuis tegen Sint-Truiden, terwijl Arnauld Mercier's team speelt uit tegen Standard Liège.

Sportkring Beveren
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 10

Freethiel Stadion
Belgium