Last-gasp goal ziet buit gedeeld in een spannende strijd

Honors zelfs tussen Peterborough United en Coventry City

Op speeldag 16, de wedstrijd tussen Peterborough United en Coventry City op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 2x2. In deze competitie, Darren Ferguson's team kwam van drie wint en Mark Robins's team kwam van een overwinning. Mo Eisa was beslissend met 1 doel.

Amadou Bakayoko opende de score met 12 minuten op de klok, met een schot met de linkervoet.

In de 52e minuut, Marcus Maddison ontslagen voor Peterborough United, vanaf de penaltystip. Na 85 minuten, Maxime Biamou schoot Coventry City tweede doelpunt, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. In de tijd toegevoegd op, Mo Eisa scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied.

Na het resultaat Peterborough United zijn 5e in de tabel, met 28 points, terwijl Coventry City op de plaats 7e zit, met 25 points. Volgende, Darren Ferguson's team bezoek Blackpool. In de tussentijd, Coventry team speelt thuis tegen Accrington Stanley.

Peterborough United
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 13

The Weston Homes Stadium (London Road)
Gestichten1913