GD Chaves record edgy overwinning op eigen bodem

GD Chaves ga door naar de volgende ronde van Portuguese Cup

GD Chaves verslaan Boavista, 2x1, op Zondag, in een wedstrijd met betrekking tot van de Portuguese Cup.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door André Luís in de laatste minuten van de wedstrijd, van een penalty rebound. André Luís heeft nu een scorereeks van 4 opeenvolgende games. Helton Leite hield zijn doel veilig door de penalty in de slotfase van het spel van André Luís te redden. Na 117 minuten, Alberto Bueno getroffen voor Boavista, met een rechtervoetaanval. Kevin Medina maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel.

Dankzij dit resultaat is GD Chaves door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, José Mota's team host B SAD.

Geplaatst 4 - jaar oud | 251 Keer bekeken | Tijd: 00:38

FaseDerde Ronde