Bordeaux waren verrast door hun plaats

Saint-Étienne zegevierend tegen Bordeaux

Saint-Étienne verslagen Bordeaux in een dichtbij overwinning op Zondag, 0x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 10. Komen in de wedstrijd, Paulo Sousa's team kwam van een overwinning en Saint-Étienne team kwam van twee wint. Denis Bouanga was beslissend met 1 doel.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Met al 90 minuten op de klok, Denis Bouanga trof het enige doelpunt van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Bordeaux zijn 7e in de tabel, met 15 points, terwijl Saint-Étienne op de plaats 9e zit, met 14 points. In de volgende wedstrijd, Saint-Étienne team host Amiens SC. In de tussentijd, Paulo Sousa's team bezoek Lille.

Bordeaux
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 8

Geplaatst 4 - jaar oud | 121 Keer bekeken | Tijd: 03:45

Stade Matmut-Atlantique