Toluca zaken regelen op eigen bodem een hoog scorende wedstrijd

Toluca win Atlético San Luis

Toluca verslaan Atlético San Luis, 3x1, op Vrijdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 11. In deze competitie, Ricardo La Volpe's team kwam van een overwinning en Gustavo Matosas's team kwam van een nederlaag.

Jonathan Maidana opende de score met 45 minuten op de klok.

Na 69 minuten, Alexis Canelo verdubbelde de voorsprong voor Toluca. Met 78 minuten op de klok, Toluca team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Felipe Pardo. In de laatste minuten van de wedstrijd, Ricardo La Volpe's team zag Gastón Sauro weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. In de slotfase van het spel, Nicolás Ibáñez maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Atlético San Luis zijn 12e in de tabel, met 14 points, terwijl Toluca op de plaats 16e zit, met 11 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Ricardo La Volpe's team bezoek Veracruz. In de tussentijd, Gustavo Matosas's team speelt thuis tegen Club Tijuana.

Toluca
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 23 schoten

Atlético San Luis
  • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 67%