PSV met geweldige bijnaam thuis in een spannende wedstrijd

PSV oprakende winnaars versus FC Groningen

PSV overwonnen FC Groningen in een overwinning op Woensdag, 3x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 4 van Eredivisie. Naar deze wedstrijdweek, Eindhoven team kwam van Een gelijkspel en Danny Buijs's team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Pablo Rosario , na 12 minuten. In de 38e minuut, Denzel Dumfries schoot PSV tweede doelpunt.

Met 70 minuten op de klok, Ramon Lundqvist ontslagen voor FC Groningen. In de laatste minuten van de wedstrijd, Bruma maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat PSV zijn 3e in de tabel, met 10 points, terwijl FC Groningen op de plaats 11e zit, met 4 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Mark van Bommel's team speelt uit tegen Zwolle. In de tussentijd, Danny Buijs's team bezoek Ajax.

PSV

FC Groningen