Blackburn Rovers nipte overwinning behalen meer dan bezoekers

Blackburn Rovers oprakende winnaars versus Reading

Blackburn Rovers verslaan Reading in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1x2, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 8. Tot deze speeldag, Reading team kwam van twee nederlagen en Tony Mowbray's team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Adam Armstrong met 8 minuten op de klok, met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

Na 48 minuten, Bradley Dack schoot Blackburn Rovers tweede doelpunt, met een rechtervoetaanval in de doos. John Swift maakte het laatste doelpunt na 57 minuten met een schot met de rechtervoet van buiten de doos.

Na het resultaat Blackburn Rovers zijn 10e in de tabel, met 13 points, terwijl Reading op de plaats 20e zit, met 7 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Tony Mowbray's team host Luton Town. In de tussentijd, José Gomes's team speelt uit tegen Swansea City.

Blackburn Rovers
      • Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 376 passes