Yeovil Town slijpt de overwinning thuis in een wedstrijd met 5 goals

Yeovil Town nederlaag AFC Fylde

Yeovil Town verslagen AFC Fylde in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 3x2, op wedstrijdweek 11. Tot deze speeldag, Yeovil team kwam van drie wint en Dave Challinor's team kwam van een nederlaag. Kurt Willoughby deed de show.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Rhys Murphy, na 5 minuten. Na 14 minuten, Myles Hippolyte scoorde het tweede doelpunt voor Yeovil Town.

Met 59 minuten op de klok, Kurt Willoughby getroffen voor AFC Fylde. Na 77 minuten, Darren Sarll's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Jimmy Smith. In de laatste minuten van de wedstrijd, Kurt Willoughby maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Yeovil Town zijn 5e in de tabel, met 19 points, terwijl AFC Fylde op de plaats 21e zit, met 10 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Darren Sarll's team bezoek Solihull Moors. In de tussentijd, Wesham team host Eastleigh.

Yeovil Town

• Zet hun winnende serie voort met 4 games