Eert zelfs een hoog scorende wedstrijd

Buit gedeeld tussen Southend United en Fleetwood Town

Southend United en Fleetwood Town speelden 3x3 gelijk in een spannend wedstrijd op Zaterdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 8. In deze competitie, Gary Waddock's team kwam van vier nederlagen en Fleetwood team kwam van een overwinning. Stevie Humphrys was beslissend met 2 doelen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Stephen McLaughlin, uit een directe vrije trap, na 17 minuten. In de 34e minuut, Jimmy Dunne ontslagen voor Fleetwood Town, uit een hoek. Met 45 minuten op de klok, Josh Morris maakten het tweede doelpunt voor Fleetwood team, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied.

Southend United scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Stevie Humphrys, na de pauze, uit een directe vrije trap. In de 52e minuut, Kyle Dempsey getroffen voor Fleetwood team, via een header. In de laatste minuten van de wedstrijd, Stevie Humphrys maakte het einddoel van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval in de doos.

Na het resultaat Fleetwood Town zijn 6e in de tabel, met 14 points, terwijl Southend United op de plaats 22e zit, met 1 point. In verband met komende competitiewedstrijden, Southend-On-Sea team bezoek Shrewsbury Town, terwijl Fleetwood team host Rochdale.

Southend United
  • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 38%