Ferencváros record edgy overwinning thuis

Diósgyör struikelen om te verslaan tegen Ferencváros

Ferencváros overwonnen Diósgyör, 1x0, op Zondag, op naar speeldag 5 van de Hungarian League. Tot deze speeldag, Serhiy Rebrov's team kwam van een nederlaag en Fernando Fernández's team kwam van drie nederlagen.

In de 5e minuut, Isael Barbosa verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Na 37 minuten, Nikolay Signevich scoorden het winnende doelpunt voor Ferencváros.

Na het resultaat Ferencváros zijn 3e in de tabel, met 12 points, terwijl Diósgyör op de plaats 12e zit, met 3 points. In hun volgende wedstrijd, Serhiy Rebrov's team bezoek Paksi, terwijl Fernando Fernández's team host Zalaegerszeg.

Diósgyori VTK
  • Verlengde hun slechte serie met 4 games verliezend