Fijne marges vallen in het voordeel van Willem II op eigen bodem

Willem II win FC Emmen

Willem II overwonnen FC Emmen in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 4 van Eredivisie. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning. Mats Kohlert was de man van de wedstrijd.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Mats Kohlert in de 33e minuut.

Met 58 minuten op de klok, Marko Kolar ontslagen voor FC Emmen, vanaf de penaltystip. Mats Kohlert maakte het laatste doelpunt na 72 minuten.

Na het resultaat Willem II zijn 4e in de tabel, met 9 points, terwijl FC Emmen op de plaats 14e zit, met 3 points. In de volgende wedstrijd, Tilburg team speelt thuis tegen Feyenoord. In de tussentijd, Emmen team speelt thuis tegen Zwolle.

Willem II
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 18 schoten

• Slaagde erin om slechts 3 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Leed 14 fouten, het hoogste aantal tot nu toe