1. FC Slovácko behaalt drie indrukwekkende punten op eigen bodem in een emo

FK Viagem Pribram verliest van 1. FC Slovácko

1. FC Slovácko overwonnen FK Viagem Pribram, 2x0, op Zaterdag, op naar speeldag 6 van de Czech Rep. League. In deze competitie, Uherské Hradiště team kwam van twee wint en Roman Nadvornik's team kwam van een overwinning. Milan Petrzela heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Milan Petrzela opende de score na de pauze. Middenveld maakte het laatste doelpunt in de 61e minuut.

Na het resultaat 1. FC Slovácko zijn 3e in de tabel, met 12 points, terwijl FK Viagem Pribram op de plaats 10e zit, met 7 points. In hun volgende wedstrijd, Uherské Hradiště team speelt uit tegen Baník Ostrava. In de tussentijd, Roman Nadvornik's team speelt thuis tegen FK Jablonec.

Geplaatst 4 - jaar oud | 54 Keer bekeken | Tijd: 02:42

Městský fotbalový stadion Miroslava Valenty