Lyon heb het gemakkelijk weg

Monaco les gegeven door Lyon

Lyon verslaan Monaco in een overwinning op Vrijdag, 0x3, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 1 van Ligue 1. Zowel Monaco team als Sylvinho's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Moussa Dembélé opende de score in de 5e minuut, uit een hoek. Met 30 minuten op de klok, Cesc Fàbregas verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Met 36 minuten op de klok, Memphis Depay maakten het tweede doelpunt voor Lyon, met een rechtervoetaanval van buiten de doos.

Lucas Tousart maakte het laatste doelpunt in de 80e minuut met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

Na het resultaat Lyon zijn 6e in de tabel, met 3 points, terwijl Monaco op de plaats 16e zit, met 0 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Sylvinho's team host Angers, terwijl Leonardo Jardim's team bezoek Metz.

Geplaatst 4 - jaar oud | 213 Keer bekeken | Tijd: 03:59

Stade Louis-II