Eert zelfs in een spannende wedstrijd

Le Havre en Chamois Niortais delen punten

Met betrekking tot wedstrijdweek 2 van de French 2nd Division, de wedstrijd tussen Le Havre en Chamois Niortais op Vrijdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Tot deze speeldag, Paul Le Guen's team kwam van Een gelijkspel en Pascal Plancque's team kwam van een nederlaag.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Valentin Jacob, na 23 minuten.

Tino Kadewere maakte het laatste doelpunt in de 59e minuut.

Na het resultaat Le Havre zijn 9e in de tabel, met 2 points, terwijl Chamois Niortais op de plaats 17e zit, met 1 point. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Le Havre team speelt uit tegen Troyes, terwijl Niort team host Châteauroux.

Factos Marcantes
      • Registreerde het hoogste aantal buitenspel - 7

Le Havre
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 14 schoten