Overwinning nooit in twijfel voor Hajduk Split meer dan bezoekers

Hajduk Split verslaan NK Varazdin

Hajduk Split verslagen NK Varazdin in een overwinning op Zondag, 0x3, op speeldag 2. Tot deze speeldag, Borimir Perković's team kwam van een nederlaag en Split team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Ivan Dolcek na de pauze. In de 55e minuut, Hajduk Split verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Mijo Caktaš vanaf de penaltystip. Samuel Eduok maakte het laatste doelpunt met 86 minuten op de klok.

Na het resultaat Hajduk Split zijn 2e in de tabel, met 6 points, terwijl NK Varazdin op de plaats 8e zit, met 0 points. In hun volgende wedstrijd, Damir Buric's team speelt thuis tegen NK Lokomotiva. In de tussentijd, Borimir Perković's team bezoek NK Istra 1961.

Geplaatst 4 - jaar oud | 145 Keer bekeken | Tijd: 07:16

Stadion Anđelko Herjavec