Turkije nipte overwinning behalen op de weg

Euro U21 (Qual.): Albanië struikelen om te verslaan tegen Turkije

Turkije uitgesmeerd Albanië in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1x2, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.3 van de Euro U21 (Qual.). Zowel Albanië nationaal team als Turkije nationaal team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Na 11 minuten, İlker Yüksel openden de score voor Turkije. In de 20e minuut, Shaqir Tafa getroffen voor Albanië.

Berkay Ozcan maakte het laatste doelpunt na 78 minuten. Na het zien van zijn tweede gele kaart in de laatste minuten van de wedstrijd, werd Muhammed Kiprit van het veld gestuurd en verliet Vedat Inceefe's team met 10-man.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Turkije host Albanië, terwijl Albanië bezoek Andorra.

FaseGroepsfase
      GrupoGroep 3