Gemakkelijke overwinning voor PSV op eigen bodem in een spannende clash

PSV win NAC Breda

PSV overwonnen NAC Breda in een overwinning op Zaterdag, 2x0, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 25. Zowel Eindhoven team als Mitchell van der Gaag's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Luuk de Jong, na 5 minuten. Met deze staking heeft Luuk de Jong 25e doelen voor het seizoen bereikt.

Donyell Malen maakte het laatste doelpunt met 71 minuten op de klok met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Na het resultaat PSV zijn 1e in de tabel, met 64 points, terwijl NAC Breda op de plaats 18e zit, met 17 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Eindhoven team bezoek VVV-Venlo. In de tussentijd, Breda team speelt thuis tegen FC Utrecht.

PSV

NAC Breda