Aarhus Fremad triomfeert door één doelpunt op de weg

Aarhus Fremad verpletter de Denmark's Cup dromen van Hedensted IF

Aarhus Fremad uitgesmeerd Hedensted IF, 1x2, op Dinsdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de Denmark's Cup. Zowel Hedensted team als Århus team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Nicklas Ullum stond in brand.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Sebastian Bruhn, in de 11e minuut.

Met 63 minuten op de klok, Nicklas Ullum getroffen voor Aarhus Fremad. Middenveld scoorde de winnaar na 75 minuten.

Met dit resultaat is Aarhus Fremad door naar de volgende ronde van de competitie. In de volgende wedstrijd, Århus team speelt thuis tegen AGF Aarhus.

Geplaatst 5 - jaar oud | 314 Keer bekeken | Tijd: 00:54

FaseTweede Ronde