Blackburn Rovers overklast tegenstanders op eigen bodem in een veelbewogen

Blackburn Rovers verpletter de League Cup dromen van Lincoln City

Blackburn Rovers verslaan Lincoln City in een overwinning op Dinsdag, 4x1, in een wedstrijd met betrekking tot van de League Cup. Zowel Tony Mowbray's team als Danny Cowley's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Joe Nuttall opende de score na 4 minuten, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Met 28 minuten op de klok, Joan Luque ontslagen voor Lincoln City, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Blackburn Rovers scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Danny Graham, na de pauze, met een schot met de rechtervoet. Na 61 minuten, Tony Mowbray's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Paul Downing met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied. Na 77 minuten, Kasey Palmer heeft alles ingepakt, uit een directe vrije trap.

Met dit resultaat is Blackburn Rovers door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Blackburn team bezoek AFC Bournemouth.

FaseTweede Ronde

Ewood Park