Sigma Olomouc krijgt drie punten weg

Sigma Olomouc ga door naar de volgende ronde van Europa League [Qualification]

Sigma Olomouc overwonnen Kairat in een dichtbij overwinning op Donderdag, 1x2, in een wedstrijd met betrekking tot van de Europa League [Qualification]. Václav Jílek's team versloeg Almaty team, 2x0, in de eerste etappe van de gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Martin Nespor na 20 minuten.

In de 51e minuut, Sigma Olomouc verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van David Houska. Márton Eppel maakte het laatste doelpunt na 61 minuten. Na 75 minuten, Juan Felipe zag een rode kaart na zijn tweede geel diep in toegevoegde tijd, Isael Barbosa verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Met dit resultaat gaat Sigma Olomouc door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Václav Jílek's team host Sevilla.

каират хл от CocoBat на Rutube.

Geplaatst 5 - jaar oud | 418 Keer bekeken | Tijd: 04:57

Fase3e kwalificatieronde