Feirense slijpt de overwinning op eigen bodem in een spel vol met doelen

Feirense verpletter de Portuguese League Cup dromen van Leixões

Feirense uitgesmeerd Leixões in een dichtbij overwinning op Zondag, 3x2, in een wedstrijd met betrekking tot van de Portuguese League Cup. Zowel Santa Maria da Feira team als Matosinhos team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Edinho stond in brand.

Met 3 minuten op de klok, Edinho openden de score voor Feirense, uit een hoek. Na 10 minuten, spits verdubbelde de voorsprong voor Santa Maria da Feira team, met een rechtervoetaanval. In de 13e minuut, Bura getroffen voor Leixões, vanaf de penaltystip.

Na 56 minuten, Santa Maria da Feira team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Fábio Sturgeon met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Met al 90 minuten op de klok, Breitner heeft alles ingepakt, uit een hoek.

Met dit resultaat is Feirense door naar de volgende ronde van de competitie.

Fase2e fase

Estádio Marcolino Castro