Doelpunten in overvloed als Radnicki Nis overwinning thuis

Radnicki Nis versloeg Gzira United met een thriller

Radnicki Nis overwonnen Gzira United, 4x0, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de Europa League [Qualification]. Zowel Nenad Lalatovic's team als Darren Abdilla's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Nermin Haskic heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Radovan Pankov, met 15 minuten op de klok.

Na 53 minuten, Nermin Haskic schoot Radnicki Nis tweede doelpunt. Na 55 minuten, Niš team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Marko Mrkic. Met 85 minuten op de klok, Nermin Haskic maakte het einddoel van de wedstrijd.

In de volgende wedstrijd, Radnicki Nis bezoek Gzira United.

Geplaatst 5 - jaar oud | 551 Keer bekeken | Tijd: 05:13

Fase1e kwalificatieronde