Eert zelfs score gelijk in een emotioneel spel

Honors zelfs tussen SC Freiburg B en Dynamo Dresden

SC Freiburg B en Dynamo Dresden speelden 1-1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 33 van 3. Liga. Tot deze speeldag, Freiburg team kwam van een nederlaag en Markus Anfang's team kwam van twee nederlagen.

Na 28 minuten, Tom Zimmerschied openden de score voor Dynamo Dresden. Yann Sturm maakte het laatste doelpunt kort voor de pauze.

Na het resultaat Dynamo Dresden zijn 3e in de tabel, met 55 points, terwijl SC Freiburg B op de plaats 20e zit, met 24 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Freiburg team bezoek Preussen Munster, terwijl Markus Anfang's team speelt thuis tegen FC Viktoria Köln.

SC Freiburg

Dynamo Dresden