Atlético Mineiro slijpt de overwinning op eigen bodem

Rosario Central verliest van Atlético Mineiro

Atlético Mineiro uitgesmeerd Rosario Central, 2-1, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.G van de Copa Libertadores.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Gustavo Scarpa in de 39e minuut.

Na 74 minuten, Ignacio Malcorra getroffen voor Rosario Central. Paulinho maakte het laatste doelpunt met 77 minuten op de klok. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Atlético Mineiro speelt thuis tegen Peñarol. In de tussentijd, Rosario Central speelt uit tegen Caracas FC.

Atlético Mineiro
  • Maakte slechts 11, zijn laagste in de competitie

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 4

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 66%