Eert zelfs in een emotioneel spel

Een punt per stuk voor Genoa en Frosinone

Genoa en Frosinone speelden 1-1 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 30. In deze competitie, Alberto Gilardino's team kwam van Een gelijkspel en Frosinone team kwam van twee nederlagen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Albert Gudmundsson na 30 minuten, vanaf de penaltystip. Reinier maakte het laatste doelpunt met 36 minuten op de klok.

Na het resultaat Genoa zijn 12e in de tabel, met 35 points, terwijl Frosinone op de plaats 17e zit, met 25 points. In de volgende wedstrijd, Alberto Gilardino's team speelt uit tegen Hellas Verona, terwijl Frosinone team host Bologna.

Genoa
  • Registreerde zijn laagste aantal passen, met 168