Milan nipte overwinning behalen op de weg

Fiorentina verliest van Milan

Milan verslagen Fiorentina in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1-2, op naar speeldag 30 van de Serie A. In deze competitie, Vincenzo Italiano's team kwam van twee trekt en Stefano Pioli's team kwam van drie wint. In de basiself stond Tijjani Reijnders.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Loftus-Cheek, met 47 minuten op de klok. Met zijn 10e doelpunt van het seizoen. In de 50e minuut, Alfred Duncan getroffen voor Fiorentina. Rafael Leão maakte het laatste doelpunt in de 53e minuut.

Na het resultaat Milan zijn 2e in de tabel, met 65 points, terwijl Fiorentina op de plaats 10e zit, met 43 points. In hun volgende wedstrijd, Stefano Pioli's team speelt thuis tegen Lecce. In de tussentijd, Firenze team speelt uit tegen Juventus.

Fiorentina
  • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen