Bournemouth behaalt overwinning bij de dood op eigen bodem

Bournemouth versloeg Everton in close encounter

Bournemouth overwonnen Everton, 2-1, op Zaterdag, op naar speeldag 30 van de Premier League . Naar deze wedstrijdweek, Bournemouth team kwam van een overwinning en Liverpool team kwam van twee nederlagen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Dominic Solanke opende de score na 64 minuten. In de laatste minuten van de wedstrijd, Beto getroffen voor Everton. Op een ongelukkig moment scoorde Seamus Coleman een owngoal in de laatste minuten van de wedstrijd.

Na het resultaat Bournemouth zijn 13e in de tabel, met 38 points, terwijl Everton op de plaats 16e zit, met 25 points. Volgende, Andoni Iraola's team speelt thuis tegen Crystal Palace. In de tussentijd, Sean Dyche's team speelt uit tegen Newcastle.

Bournemouth

Everton
  • Verhoogde hun slechte serie met 12 winnende games

Geplaatst 42 dagen geleden | 40 Keer bekeken | Tijd: 11:04