Metz nipte overwinning behalen thuis

Metz win Clermont

Metz verslagen Clermont, 1-0, op Zondag, op naar speeldag 25 van de Ligue 1. Komen in de wedstrijd, Laszlo Bölöni's team kwam van een overwinning en Clermont-Ferrand team kwam van een nederlaag.

Met 33 minuten op de klok, Georges Mikautadze trof het enige doelpunt van de wedstrijd, vanaf de penaltystip. Georges Mikautadze heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Na het resultaat Metz zijn 17e in de tabel, met 23 points, terwijl Clermont op de plaats 18e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, Laszlo Bölöni's team bezoek Stade de Reims. In de tussentijd, Pascal Gastien's team speelt thuis tegen Le Havre.

Clermont
  • Verhoogde hun slechte serie met 7 winnende games