Fijne marges vallen in het voordeel van Independiente Medellín meer dan bez

Metropolitanos FC thuis aan het zwaard genageld door Independiente Medellín

Independiente Medellín uitgesmeerd Metropolitanos FC in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 0x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.A van de Copa Libertadores.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 46 minuten, Emerson Batalla scoorde het enige doelpunt van Independiente Medellín van de wedstrijd. In de 70e minuut, Metropolitanos FC zag José Luís Moreno weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Independiente Medellín speelt uit tegen Internacional, terwijl Metropolitanos FC bezoek Nacional.

Metropolitanos FC
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 7

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 320

• Verlengde hun slechte serie met 5 games verliezend