Gemakkelijke overwinning voor Nice thuis in een spannende wedstrijd

Nice oprakende winnaars versus Lyon

Nice verslagen Lyon in een overwinning op Zaterdag, 3x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 38. Komen in de wedstrijd, Didier Digard's team kwam van een overwinning en Laurent Blanc's team kwam van twee wint.

Op een ongelukkig moment scoorde Jérôme Boateng een eigen doelpunt na 5 minuten. Nice scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Gaetan Laborde, in de 28e minuut. Na 33 minuten, Didier Digard's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Terem Moffi. Jeffinho maakte het laatste doelpunt met 41 minuten op de klok.

Na het resultaat Lyon zijn 7e in de tabel, met 62 points, terwijl Nice op de plaats 9e zit, met 58 points.

Lyon

Allianz Riviera